جاروبرقی صنعتی فرش چیست؟

جاروبرقی صنعتی فرش چیست؟

جاروبرقی صنعتی فرش

جاروبرقی صنعتی فرش ،قوی ترین و پارکاربرد ترین نوع از سایر جاروبرقی ها میباشد که جهت جمع آوری زباله های کارخانجات صنعتی،اماکن بزرگ طراحی و ساخته شده است‌. جاروبرقی صنعتی دستگاهی محسوب میشود که تمامی زباله ها و کثیفی ها در محل های نیمه صنعتی و صنعتی تمیز میکند، جاروبرقی صنعتی فرش به دلیل ظرفیتی که دارد میتواند حجم زیادی از زباله ها را جمع آوری کند.

جاروبرقی صنعتی فرش

💥کارکرد بالای جاروقی های صنعتی

جاروبرقی های صنعتی در مقایسه با انواع دیگر جاروبرقی ها تفاوت های چشمگیری دارد،زیرا حجم جمع آوری زباله بسیار بالایی دارید،بهتر است بدانید جاروبرقی های صنعتی از نظر تعداد دور موتور،نیروی موتور،اندازه و قدرت مکش باهم تفاوت دارند.

جاروبرقی صنعتی فرش

💥آیا میتوان از جاروبرقی صنعتی به عنوان موکت شوی و فرش شوی استفاده کرد؟

بله از جاروبرقی صنعتی با تهیه سری های مخصوص از شرکت خریداری شده میتوانید به علت مکش قوی و حجم مخزن زیاد به عنوان مکوت شوی و فرش استفاده کنید.

IMG 20230224 WA0008

💥جاروبرقی نیمه صنعتی چیست؟

جاروبرقی نیمه صنعتی دارای یک موتور یه دو موتور میباشد که از آن میتوان برای مصارف جمع کردن زباله ها،فرش شوی،مبل شوی استفاده کرد.

این دستگاه میتواند به صورت متوالی با مدت زمان زیاد روشن بماند.

جاروبرقی صنعتی فرش

مخزن این نوع جاروبرقی های سطلی میباشد و تجهیزات آن ساده و با کیفیت ترین لوازم هستند، جاروبرقی های نیمه صنعتی بیشتر در مراکز صنعتی مانند:داروسازی،صنایع الکترونیک،پلاستیک،آهن،خودروسازی،کارخانجات صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.