جاروبرقی سه موتوره صنعتی مدل 103WDP

دسته:
شناسه کالا: 2902558300077-3-2
وضعیت کالا:
13,850,000 تومان
چطوری خرید کنم؟ دریافت مشاوره
مدت گارانتی: ۱۲ ماهه
۱۵ سال خدمات پس از فروش
ارسال و تحویل فوری در تهران و شهرهای مختلف
مطالعه شرایط
اطلاعات فنی محصول
تعداد موتور

سه عدد

قدرت موتور

4200 وات

کشور سازنده

ایران

قابلیت کارکرد اتوماتیک

دارد

میزان حجم مخزن(لیتر)

100 لیتر

جنس شاسی

پلاستیک

جنس بدنه

استیل

جنس کلگی

پلاستیک

طول کابل برق

15 متر

نوع مکش

آب و خاک

نوع فیلتر

دائمی و قابل شست و شو

طول لوله خرطومی(متر)

2/5 متر

کالسکه

دارد

سبد نگهدارنده لوازم

دارد

مدت گارانتی

یکسال

جاروبرقی سه موتوره صنعتی مدل 103WD-P

جاروبرقی سه موتوره صنعتی آب و خاک نورآئین مدل 103WD-P ، یکی از  انواع جاروها برقی‌هایی است که برای استفاده در فضاهای بزرگ مناسب می‌باشد. این جاروبرقی صنعتی به دلیل داشتن توان موتور بالا و ظرفیت مخزن 80 لیتری، قابل استفاده برای مراکز درمانی، شرکت‌های نظافتی، مبلشویی، مراکز مسکونی، ورزشی، اداری، .تجاری، تالارها، حسینیه‌ها و… می‌باشد.

جاروبرقی صنعتی دو موتوره دامنی مدل 502D

مشخصات فنی جاروبرقی سه موتوره نورآئین تهران مدل 103WD-P

در نظر داشته باشید که فیلتر به کار رفته در این محصول به صورت دائمی است و قابلیت شستشو دارد؛ یعنی به سادگی می‌توانید آن را از دستگاه جدا کرده و گرد و غبار و آلودگی‌هایی که مسیر آن را بسته‌اند را بشویید.

حجم مخزن تعبیه شده برای جارو برقی سه موتوره صنعتی مدل 103WD-P به میزان 80 لیتر است، همچنین ظرفیت مخزن مایعات آن هم 80 لیتر می‌باشد.

جاروبرقی‌های سه موتوره صنعتی نورآئین تهران، قابلیت جمع آوری آب و مایعات را به صورت همزمان دارند و به دلیل داشتن توان موتور قوی و پرقدرت می‌توانند به سادگی و بدون زحمت زباله‌های تر و خشک مجیط‌های بزرگ را جمع کنند.

اگر قصد خرید جارو برقی صنعتی را دارید و برایتان داشتن آزادی عمل و قدرت مکش از مشخصه‌های مهم محسوب می‌شود، لازم است بدانید که طول کابل برق به کار رفته در جارو برقی 3 موتوره 103WD-P،به اندازه 15 متر است و طول شلنگ آن 2.5 متر می‌باشد،

در نتیجه می‌توان گفت که هنگام استفاده از آن آزادی عمل زیادی دارید و می‌توانید به راحتی در فضاهای با متراژ بالا از این محصول استفاده کنید. همچنین این دستگاه قابلیت عملکرد دستی و اتوماتیک را دارد.

جارو برقی سه موتوره مدل 103WD-P، مجهز به کالسکه فلزی است که برای رنگ آمیزی آن از رنگ‎های باکیفیت الکترواستاتیک استفاده شده است. لازم است بدانید که جنس کلگی آن، از پلاستیک است و همین امر سبب سبک وزن بودن این محصول و سهولت در حمل آن شده است.

جاروبرقی صنعتی دو موتوره دامنی مدل 502D

ویژگی‌های ظاهری جاروبرقی سه موتوره صنعتی مدل 103WD-P  نورآئین تهران

این جاروبرقی‌های سه موتوره صنعتی، دارای پایه چرخ‌دار هستند و شما می‌توانید هنگام استفاده از آنها به راحتی در هر جهتی که می‌خواهید، آنها را ببرید. همچنین، برای نگهداری لوازم و مشتقات جارو، یک سبد نگهدارنده روی آن تعبیه شده است.

جنس بدنه جاروبرقی صنعتی سه موتوره نورآئین تهران از فلز استیل با ضخامت 60 میل اروپا است و جنس شاسی آن از پلاستیک با کیفیت و مرغوب می‌باشد. ابعاد این دستگاه63×55×88 است.

مزایای جاروبرقی سه موتوره صنعتی مدل 103WD-P نورآئین تهران

علاوه بر مشخصات فنی گفته شده، این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که سبب برتری آنها در بین رقبا شده است. در این بخش می‌خواهیم به ارائه همین مزایا بپردازیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

یکی از مزایای ویژه در جارو برقی‌های سه موتوره نورآئین،لوازم همراه آن است که برای راحتی و تجربه بهتر شما عزیزان بدون هزینه اضافی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

  • پرده پاک کن

از دیگر لوازم و متعلقاتی که بعد از خرید این محصول به صورت رایگان ارائه به شما مشتریان عزیز تقدیم می‌شود، پرده پاک کن است. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این قطعه اضافه بدون هیچ زحمت اضافه‌ای، گرد و غبار نشسته روی پرده‌ها را به سادگی بزدایید.

  • برس پارویی جارو برقی سه موتوره نورآئین جهت مکش مایعات

برس پارویی‌ای که همراه این محصول ارائه می‌شود، می‌تواند هنگام جمع آوری مایعات و آب بسیار کار شما را راحت‌تر کند. این برس طوری تعبیه شده است که جذب مایعات را به سرعت انجام می‌دهد.

  • مبل پاک کن؛ از لوازم همراه ر جاروبرقی‌های 3 موتوره صنعتی مدل 103WD-P

با استفاده از مبل پاک کنی که با خرید جارو برقی سه موتوره در اختیارتان قرار می‌گیرد، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، خودتان به تمیز کردن مبلمان اقدام کنید

  • برس مخصوص زباله‌های خشک

علاوه بر اینکه در این جارو برقی‌های سه موتوره، برای جذب و مکش مایعات، برس مخصوصی در نظر گرفته شده؛ جهت جمع آوری زباله‌های خشک هم برسی با فرمت خاص خود طراحی شده که مکش این دو نوع زباله را در این محصول از همدیگر تفکیک می‌کند.

لوازم همراه جارو برقی 3 موتوره صنعتی نورآئین

برس مخصوص جاروبرقی صنعتی مدل 103WD-P

گارانتی و خدمات پس از فروش جاروبرقی سه موتوره صنعتی 103WD-P نورآئین تهران

از آنجایی که فراهم کردن آسایش و راحتی شما عزیزان دغدغه همیشگی ما بوده است، جهت برآوره کردن همین امر ما تمامی محصولات خود را به مدت یکسال تضمین می‌کنیم و با خرید جارو برقی‌های صنعتی نورآئین، ضمانت نامه یکساله در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.

همچنین، برای فراغت خاطر هر چه بیشتر شما عزیزان، این مجموعه جهت پاسخ به اعتماد و انتخاب شما برای خرید جارو برقی سه موتوره صنعتی، 15 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. بهتر است بدانید به دلیل اینکه تمامی مراحل ساخت و تولید جاروبرقی سه موتوره صنعتی مدل 103WD-P در داخل کشور و با استفاده از قطعات باکیفیت و تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شود، در صورت خرابی یک قطعه کافی است با کارشناسان مجموعه نورائین تهران تماس بگیرید و به راحتی قطعه مورد نظرتان را تهیه کنید.

بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها