جاروبرقی صنعتی دو موتوره دامنی مدل 502D

دسته:
شناسه کالا: 2902558300091
وضعیت کالا:
8,000,000 تومان
چطوری خرید کنم؟ دریافت مشاوره
مدت گارانتی: ۱۲ ماهه
۱۵ سال خدمات پس از فروش
ارسال و تحویل فوری در تهران و شهرهای مختلف
مطالعه شرایط
اطلاعات فنی محصول
تعداد موتور

دو عدد

قدرت موتور

2800وات

کشور سازنده

ایران

قابلیت کارکرد اتوماتیک

ندارد

میزان حجم مخزن(لیتر)

20لیتر

جنس شاسی

اهن

جنس بدنه

استیل

جنس کلگی

آهن

طول کابل برق

5 متر

نوع مکش

آب و خاک

نوع فیلتر

دائمی و قابل شست و شو

طول لوله خرطومی(متر)

2/5 متر

سبد نگهدارنده لوازم

دارد

مدت گارانتی

یکسال

جاروبرقی صنعتی دو موتوره دامنی مدل 502D اگر به دنبال یک جارو برقی بسیار کارآمد با موتوری قوی و مکشی بالا برای جارو کردن مساحت های بالا هستید. مانند هتل ها و مجتمع های ورزشی ما جاروبرقی صنعتی دو موتوره دامنی ساخت شرکت نور آیین تهران را به شما پیشنهاد می دهیم. زیرا این محصول دارای مخزنی 20 لیتری و موتور اصلی است که به راحتی این امکان را به شما می دهد که بدون هیچ مشکلی اعم از داغ کردن برای مدت زمان زیادی کار کند و مسافت دلخواه شما را جارو کند.

قیمت جاروبرقی صنعتی بزرگ

آشنایی با مشخصات فنی جاروبرقی صنعتی دو موتوره دامنی 502D نورآئین تهران

در نظر داشته باشید که جنس شاسی به کار رفته در این دستگاه از آهن می‌باشد. طول کابل برق در این محصول 5 متر است و به شما این امکان را می‌دهد که تا مسافت طولانی‌ای را بدون نیاز به جابجایی و بلند کردن جارو برقی، جارو کنید.

همچنین لازم است بدانید که جنس فیلتر به کار رفته در جاروبرقی 2 موتوره مدل دامنی نورآئین تهران قابلیت شستشو دارد و دائمی است؛ این جمله به این معنی است که شما عزیزان می‌توانید در صورت لزوم به سادگی آن را از محل خودش خارج کرده و بعد از تمیز کردن و زدودن آلودگی‌هایی که مسیر آن را بسته‌اند، دوباره در جای خود قرار دهید.

این محصول کارخانه نورآئین تهران، دارای حجم مخزن 20 لیتری است و  توان و قدرت موتور در آن 2800 می‌باشد که این ویژگی سبب مکش عالی و جمع کردن حجم زیادی از زباله خواهد شد.

این دستگاه قابلیت جمع آوری زباله‌های تر و خشک را به طور همزمان دارد و می‌تواند گر و خاک و مایعات را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن جمع آوری کند. فیلتر به کار رفته در طراحی و ساخت این محصول دائمی و قابل شست و شو می‌باشد.

جنس شاسی استفاده شده در این محصول از آهن است و سبب مقاومت بیشتر آن در برابر ضربه خواهد شد.

این جارو برقی 2 موتوره دامنی مدل 502D نورآئین تهران، مجهز به سبدی است که از آن جهت نگهداری مشتقات و لوازم همراه جارو برقی استفاده می‌شود. طول شلنگ آن 2.5 متر می‌باشد، در نتیجه می‌توان گفت که هنگام استفاده از آن آزادی عمل زیادی دارید.

جاروبرقی صنعتی دو موتوره دامنی مدل 502D

ویژگی‌های ظاهری جاروبرقی صنعتی دو موتوره دامنی

جنس بدنه جاروبرقی صنعتی مدل دامنی و دو موتوره نورآئین از فلز استیل با ضخامت 60 میل اروپا است و جنس شاسی آن از آهن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 42×39×63 است و جنس به کار رفته در کلگی آن از آهن است که مقاومت آن در برابر ضربات را بیشتر می‌کند.

این جاروبرقی‌های مدل دامنی، دارای پایه چرخ‌دار هستند و شما می‌توانید هنگام استفاده از آنها به راحتی در هر جهتی که می‌خواهید، آنها را ببرید. همچنین، برای نگهداری لوازم و مشتقات جارو، یک سبد نگهدارنده روی آن تعبیه شده است.

مزایای جاروبرقی صنعتی دو موتوره دامنی مدل 502d شامل چه مواردی می‌شود؟

علاوه بر مشخصات فنی گفته شده، این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که سبب برتری آنها در بین رقبا شده است. در این بخش می‌خواهیم به ارائه همین مزایا بپردازیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

یکی از مزایای ویژه در جارو برقی‌های سه موتوره نورآئین،لوازم همراه آن است که برای راحتی و تجربه بهتر شما عزیزان بدون هزینه اضافی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

  • مبل پاک کن

با استفاده از مبل پاک کنی که با خرید جارو برقی دو موتوره مدل دامنی در اختیارتان قرار می‌گیرد، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، خودتان به تمیز کردن مبلمان اقدام کنید.

  • پرده پاک کن

از دیگر لوازم و متعلقاتی که بعد از خرید این محصول به صورت رایگان ارائه می‌شود، پرده پاک کن است. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این قطعه اضافه بدون هیچ زحمت اضافه‌ای، گرد و غبار نشسته روی پرده‌ها را به سادگی بزدایید.

  • برس پارویی جاروبرقی صنعتی دو موتوره مدل دامنی جهت مکش مایعات

برس پارویی‌ای که همراه این محصول ارائه می‌شود، می‌تواند هنگام جمع آوری مایعات و آب بسیار کار شما را راحت‌تر کند. این برس طوری تعبیه شده است که جذب مایعات را به سرعت انجام می‌دهد.

  • 1 عدد لوله تلسکوپی

علاوه بر اینکه در این جارو برقی‌های 2 موتوره مدل دامنی، برای جذب و مکش مایعات، برس مخصوصی در نظر گرفته شده؛ جهت جمع آوری زباله‌های خشک هم لوله تلسکوپی طراحی شده که مکش این دو نوع زباله را در این محصول از همدیگر تفکیک می‌کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش جاروبرقی صنعتی دو موتوره دامنی

از آنجایی که فراهم کردن آسایش و راحتی شما عزیزان دغدغه همیشگی ما بوده است، جهت برآوره کردن همین امر ما تمامی محصولات خود را به مدت یکسال تضمین می‌کنیم و با خرید جارو برقی‌های صنعتی نورآئین، ضمانت نامه یکساله در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.

همچنین، برای فراغت خاطر هر چه بیشتر شما عزیزان، این مجموعه جهت پاسخ به اعتماد و انتخاب شما برای خرید جارو برقی دو موتوره دامنی مدل 502d، 15 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها