جاروبرقی چهار موتوره صنعتی مدل 104WD

دسته:
شناسه کالا: 2902558300015
وضعیت کالا:
22,000,000 تومان
چطوری خرید کنم؟ دریافت مشاوره
مدت گارانتی: ۱۲ ماهه
۱۵ سال خدمات پس از فروش
ارسال و تحویل فوری در تهران و شهرهای مختلف
مطالعه شرایط
اطلاعات فنی محصول
تعداد موتور

چهار عدد

قدرت موتور

5600وات

کشور سازنده

ایران

قابلیت کارکرد اتوماتیک

ندارد

میزان حجم مخزن(لیتر)

100لیتر

جنس شاسی

آلومینیوم

جنس بدنه

استیل

جنس کلگی

شمش آلومینیوم

طول کابل برق

15 متر

نوع مکش

آب و خاک

نوع فیلتر

دائمی و قابل شست و شو

طول لوله خرطومی(متر)

2/5 متر

کالسکه

دارد

سبد نگهدارنده لوازم

دارد

مدت گارانتی

یکسال

جاروبرقی چهار موتوره صنعتی

جاروبرقی صنعتی چهار موتوره از جمله محبوب ترین و باکیفیت ترین محصولات این کارخانه به حساب می آید. این جاروبرقی موتور پرقدرتی با توان 5600 می باشد که می تواند در جمع آوری زباله در مقیاس بالا مفید و موثر واقع شود.

شما از جاروبرقی 4 موتوره صنعتی می توانید در مکان های مختلفی از جمله: مراکز مسکونی، اماکن تجاری، اداری، آموزشی، ورزشی، درمانی، تالارها، رستوران ها، مساجد و حسینیه ها، شرکت های نظافتی، کارواش، مبلشویی، تولیدی ها، دفاتر کاری و … استفاده کنید.

همانطور که اشاره شد، جاروبرقی 4 موتوره قدرت بالایی دارد و می توانید به صورت دستی از آن استفاده کنید. حجم مخزن این دستگاه 100 لیتر می باشد و می تواند به راحتی و به صورت کامل نیاز شما را برطرف سازد. در ادامه به ویژگی های مختلف این کالا اشاره خواهیم داشت

جاروبرقی چهار موتوره صنعتی

آشنایی با مشخصات فنی جاروبرقی چهار موتوره صنعتی

این دستگاه هم دارای عملکرد دستی و هم اتوماتیک است و حجم مخزن آن 100لیتر است که با این وجود می‌توانید از قابلیت آن در نگهداری میزان بالایی از گرد و خاک و مایعات، اطمینان حاصل کنید. در نظر داشته باشید که فیلتر به کار رفته در این محصول دائمی است و به دلیل ویژگی قابل شست و شو بودن، می‌توانید به سادگی در زمان کثیف شدن، آن را تمیز کرده و آلودگی‌ها بزدایید.

 

این دستگاه قابلیت جمع آوری زباله‌های تر و خشک را به طور همزمان دارد و می‌تواند گر و خاک و مایعات را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن جمع آوری کند. فیلتر به کار رفته در طراحی و ساخت این محصول دائمی و قابل شست و شو می‌باشد.

حجم مخزن به کار رفته در آن 100 لیتر و طرفیت مخزن آب و مایعات آن 80 لیتر است که همین امر باعث شده قابلیت بالایی در نگهداری گرد و خاک و مایعاتی که جمع می‌کند، داشته باشد.

این جارو برقی سه موتوره مدل 103wd، مجهز به کالسکه فلزی است که برای رنگ آمیزی آن از رنگ‎های باکیفیت الکترواستاتیک استفاده شده است. به دلیل اینکه جنس کلگی آن، از شمش آلومینیوم است، در برابر ضربه بسیار محکم و مقاوم می‌باشد.

طول کابل برق به کار رفته در این دستگاه جمع آوری آب و خاک، 15 متر است و طول شلنگ آن 2.5 متر می‌باشد، در نتیجه می‌توان گفت که هنگام استفاده از آن آزادی عمل زیادی دارید. همچنین این دستگاه قابلیت عملکرد دستی و اتوماتیک را دارد.

جاروبرقی چهار موتوره صنعتی مدل 104WD

مشخصات و ویژگی های ظاهری جاروبرقی چهار موتوره صنعتی

حجم مخزن به کار رفته در این محصول 110 لیتر است؛ این جارو برقی قابلیت جمع آوری زباله‌های تر و خشک را دارد و شما عزیزان می‌توانید طی کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی مایعات و گرد و غبار پخش شده در محیط را جمع آوری کنید.

دقت داشته باشید که که فیلتر به کار رفته در جاروبرقی 4 موتور صنعتی نورآئین تهران، دائمی و قابل شست و شو است. به همین دلیل می‌توانید در صورت کثیف شدن و جمع شدن آلودگی‌ها در مسیر آن، به راحتی فیلتر را درآورده و بشویید.

همانطور که اشاره شد، حجم مخزن این دستگاه و ظرفیت آب و مایعات آن 100 لیتر می باشد. همین مسئله موجب افزایش قابلیت نگهداری گرد و غبار و مایعات در آن شده است. جاروبرقی 4 موتوره نورآئین تهران مجهز به کالسکه فلزی با رنگ الکترواستاتیک بوده و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. دقت داشته باشید که کلگی این دستگاه بسیار محکم و مقاوم می باشد.

همچنین طول کابل به کار رفته در این جاروبرقی صنعتی 15 متر و طول شلنگ 2.5 متر بوده که می تواند به شما آزادی عمل بدهد.

مزایای جاروبرقی چهار موتوره صنعتی نورآئین تهران

جاروبرقی 4 موتوره صنعتی نورآئین تهران دارای مزایای بسیاری می باشد و همین مزایا سبب برتری های آن از سایر رقبا شده است. یکی از مهم ترین مزایای جاروبرقی چهار موتوره صنعتی نورآئین تهران، وجود لوازم جانبی خاص آن است که می تواند کار را برای شما به مراتب راحت تر کند.

در واقع وجود این لوازم جانبی شما را از پرداخت هزینه اضافی معاف می کند. در ادامه به مهم‌ترین مزایا و ویژگی های این دستگاه اشاره خواهیم داشت:

  • مبل پاک کن

با استفاده از مبل پاک کنی که با خرید جارو برقی چهار موتوره در اختیارتان قرار می‌گیرد، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، خودتان به تمیز کردن مبلمان اقدام کنید.

  • پرده پاک کن

از دیگر لوازم و متعلقاتی که بعد از خرید این محصول به صورت رایگان ارائه می‌شود، پرده پاک کن است. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این قطعه اضافه بدون هیچ زحمت اضافه‌ای، گرد و غبار نشسته روی پرده‌ها را به سادگی بزدایید.

  • برس پارویی جاروبرقی چهار موتوره صنعتی جهت مکش مایعات

برس پارویی‌ای که همراه این محصول ارائه می‌شود، می‌تواند هنگام جمع آوری مایعات و آب بسیار کار شما را راحت‌تر کند. این برس طوری تعبیه شده است که جذب مایعات را به سرعت انجام می‌دهد.

  • برس مخصوص زباله‌های خشک

علاوه بر اینکه در این جارو برقی‌های 4 موتوره، برای جذب و مکش مایعات، برس مخصوصی در نظر گرفته شده؛ جهت جمع آوری زباله‌های خشک هم برسی با فرمت خاص خود طراحی شده که مکش این دو نوع زباله را در این محصول از همدیگر تفکیک می‌کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش جاروبرقی چهار موتوره صنعتی نورآئین تهران

از آنجایی که فراهم کردن آسایش و راحتی شما عزیزان دغدغه همیشگی ما بوده است، جهت برآوره کردن همین امر ما تمامی محصولات خود را به مدت یکسال تضمین می‌کنیم و با خرید جارو برقی‌های صنعتی نورآئین تهران، ضمانت نامه یکساله در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.

همچنین، برای فراغت خاطر هر چه بیشتر شما عزیزان، این مجموعه جهت پاسخ به اعتماد و انتخاب شما برای خرید جاروبرقی چهار موتوره صنعتی، 15 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها