جارو برقی سه موتوره صنعتی آب و خاک مدل 103WDP

دسته:
شناسه کالا: 2902558300053
وضعیت کالا:
13,850,000 تومان
چطوری خرید کنم؟ دریافت مشاوره
مدت گارانتی: ۱۲ ماهه
۱۵ سال خدمات پس از فروش
ارسال و تحویل فوری در تهران و شهرهای مختلف
مطالعه شرایط
اطلاعات فنی محصول
تعداد موتور

N, عدد

قدرت موتور

2800 وات

کشور سازنده

ایران

قابلیت کارکرد اتوماتیک

دارد

میزان حجم مخزن(لیتر)

60لیتر

جنس شاسی

پلاستیک

جنس بدنه

استیل

جنس کلگی

پلاستیک

طول کابل برق

10متر

نوع مکش

آب و خاک

نوع فیلتر

دائمی و قابل شست و شو

طول لوله خرطومی(متر)

2/5 متر

کالسکه

دارد

سبد نگهدارنده لوازم

دارد

مدت گارانتی

یکسال

جارو برقی سه موتوره صنعتی آب و خاک نورآئین تهران مدل 103WDP، یکی دیگر از محصولات پرفروش و پرطرفدار این کارخانه جاروبرقی صنعتی به شمار می‌رود که به دلیل داشتن موتوری پرقدرت با توان 4200، جهت جمع آوری زباله در مقیاس بالا در فضاهایی مانند: مراکز مسکونی، مساجد، حسینیه‌ها، اماکن تجاری، اداری، ورزشی، آموزشی، درمانی، تالارها، رستوران‌ها، کارواش، مبلشویی، تولیدی‌ها، شرکت‌های نظافتی، دفاتر کاری، نظافت سالن‌ها و… به کار گرفته می‌شود.

جارو برقی سه موتوره صنعتی آب و خاک مدل 103WDP

مشخصات جارو برقی سه موتوره صنعتی مدل 103WDP

این دستگاه هم دارای عملکرد دستی و هم اتوماتیک است و حجم مخزن آن 80 لیتر است که با این وجود می‌توانید از قابلیت آن در نگهداری میزان بالایی از گرد و خاک و مایعات، اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که فیلتر به کار رفته در این محصول، از نوع دائمی است و به دلیل داشتن قابلیت شست و شویی که دارد، این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد تا بتوانید در مواقع لازم به راحتی آن را تمیز کرده و آلودگی‌ها را از بین ببرید.

این دستگاه قابلیت جمع آوری زباله‌های تر و خشک را به طور همزمان دارد و می‌تواند گرد و خاک و مایعات را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن جمع آوری کند. فیلتر به کار رفته در طراحی و ساخت این محصول دائمی و قابل شست و شو می‌باشد.

حجم مخزن به کار رفته در آن 80 لیتر و طرفیت مخزن آب و مایعات آن 80 لیتر است که همین امر باعث شده قابلیت بالایی در نگهداری گرد و خاک و مایعاتی که جمع می‌کند، داشته باشد.

این جارو برقی‌های سه موتوره صنعتی مدل 103WDP، مجهز به کالسکه فلزی هستند که در رنگ آمیزی آن‌ها از رنگ‎های باکیفیت الکترواستاتیک استفاده شده است. جنس کلگی به کار رفته در این محصولات پلاستیک درجه 1 است.

طول کابل برق به کار رفته در این دستگاه جمع آوری آب و خاک، 15 متر است و طول شلنگ آن 2.5 متر می‌باشد، در نتیجه می‌توان گفت که هنگام استفاده از آن آزادی عمل زیادی دارید. همچنین این دستگاه به طور همزمان قابلیت کارکرد اتوماتیک و دستی را دارد.

جارو برقی سه موتوره صنعتی آب و خاک مدل 103WDP

آشنایی با ویژگی‌های ظاهری جارو برقی سه موتوره صنعتی مدل 103WDP

این جارو برقی‌های سه موتوره، دارای پایه چرخ‌دار هستند که این ویژگی سبب می‌شود در هنگام استفاده به راحتی و بدون زحمت بتوانید آنها را در هر جهتی که می‌خواهید ببرید. همچنین، جهت نگهداری لوازم همراه و سایر مشتقات آن، سبدی روی آن تعبیه شده است که تمامی این لوازم داخل آن قرار می‌گیرند.

جنس بدنه جارو برقی 3 موتوره صنعتی مدل 103WDP نورآئین تهران از فلز استیل با ضخامت 60 میل اروپا است و جنس شاسی آن از پلاستیک درجه 1 می‌باشد. ابعاد این دستگاه 63×55×88 سانتی متراست و جنس به کار رفته در بدنه آن از پلاستیک مرغوب می‌باشد.

مزایای جارو برقی سه موتوره صنعتی مدل 103WDP نورآئین تهران شامل چه مواردی می‌شود؟

علاوه بر مشخصات فنی گفته شده، این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که سبب برتری آنها در بین رقبا شده است. در این بخش می‌خواهیم به ارائه همین مزایا بپردازیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

یکی از مزایای ویژه در جارو برقی‌های سه موتوره مدل 103WDP نورآئین،لوازم همراه آن است که برای راحتی و تجربه استفاده بهتر شما عزیزان از این محصول، بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

پرده پاک کن

از دیگر لوازم و متعلقاتی که بعد از خرید این محصول به صورت رایگان ارائه می‌شود، پرده پاک کن است. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این قطعه اضافه بدون هیچ زحمت اضافه‌ای، گرد و غبار نشسته روی پرده‌ها را به سادگی بزدایید.

برس مخصوص زباله‌های خشک؛ یکی از لوازم همراه جارو برقی سه موتوره مدل 103WDP

علاوه بر اینکه در این جارو برقی‌های سه موتوره، برای جذب و مکش مایعات، برس مخصوصی در نظر گرفته شده؛ جهت جمع آوری زباله‌های خشک هم برسی با فرمت خاص خود طراحی شده که مکش این دو نوع زباله را در این محصول از همدیگر تفکیک می‌کند.

مبل پاک کن

با استفاده از مبل پاک کنی که با خرید جارو برقی سه موتوره در اختیارتان قرار می‌گیرد، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، خودتان به تمیز کردن مبلمان اقدام کنید.

برس پارویی جارو برقی سه موتوره جهت مکش مایعات

برس پارویی‌ای که همراه این محصول ارائه می‌شود، می‌تواند هنگام جمع آوری مایعات و آب بسیار کار شما را راحت‌تر کند. این برس طوری تعبیه شده است که جذب مایعات را به سرعت انجام می‌دهد.

گارانتی و خدمات پس از فروش جارو برقی سه موتوره صنعتی نورآئین تهران مدل 103WDP

یکی از دغدغه‌های همیشگی این مجموعه، فراهم کردن آسایش و راحتی شما مشتریان عزیز می‌‌باشد؛ در همین راستا با خرید هر یک از محصولات نورآئین تهران، ضمانت نامه‌ای به مدت یکسال در اختیارتان قرار می‌گیرد.

همچنین، برای فراغت خاطر هر چه بیشتر شما عزیزان، این مجموعه جهت پاسخ به اعتماد و انتخاب شما برای خرید جارو برقی سه موتوره صنعتی مدل 103WDP، مدت زمان 15 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها