جارو برقی تک موتوره دامنی مدل 501d

دسته:
شناسه کالا: 2902558300022
وضعیت کالا:
6,900,000 تومان
چطوری خرید کنم؟ دریافت مشاوره
مدت گارانتی: ۱۲ ماهه
۱۵ سال خدمات پس از فروش
ارسال و تحویل فوری در تهران و شهرهای مختلف
مطالعه شرایط
اطلاعات فنی محصول
تعداد موتور

یک عدد

قدرت موتور

1400 وات

کشور سازنده

ایران

قابلیت کارکرد اتوماتیک

ندارد

میزان حجم مخزن(لیتر)

20 لیتر

جنس شاسی

آهن

جنس بدنه

استیل

جنس کلگی

آهن

طول کابل برق

5 متر

نوع مکش

آب و خاک

نوع فیلتر

دائمی و قابل شست و شو

طول لوله خرطومی(متر)

2/5 متر

سبد نگهدارنده لوازم

دارد

مدت گارانتی

یکسال

شرکت تولیدی و صنعتی نور آئین با ارائه جاروبرقی های مدرن و پرکاربرد امروزی توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند، یکی از محصولات بسیار پر فروش شرکت نورآئین تهران جاروبرقی صنعتی مدل دامنی است، که در ادامه مطلب با ویژگی های این جاروبرقی آشنا می‌شویم.

جارو برقی تک موتوره دامنی مدل 501d

مشخصات فنی جارو برقی تک موتوره دامنی مدل 501d

جاروبرقی تک موتوره مدل دامنی نورآئین با شناسه۲۹۰۲۵۵۸۳۰۰۰۲۲که در ابعاد ۴۲×۳۹××۶۳ موجود و در بازار عرضه می‌شود. حجم مخزن این دستگاه ۲۰لیتر است، و در مقایسه با دیگر مخازن یک جایگاه بسیار بزرگ و متناسب تهیه شده است. جنس شاسی و کلگی از آهن است و شما هیچ نگرانی از بابت شکستگی نخواهید داشت همچنین جنس بدنه استیل با ضخامت ۶۰ میل اروپا است که یک جاروبرقی مستحکم دربرابر هرگونه ضربه ساخته است.

که  از این نظر برای کاربران بسیار کاربردی خواهد بود، همچنین طول کابل برق این جاروبرقی ۵متر بوده و شما نگرانی از بابت متراژ مکانتان نخواهید داشت ، شرکت نورآئین یا به کارگیری فناوری های روز دنیا توانسته یک جاروبرقی با توان نسبتا بالا و در عین حال کم صدا تولید و عرضه کند، توان این جاروبرقی ۱۴۰۰وات است که در قیاس با تک موتوره بودن دستگاه یک توان بسیار قدرتمند خواهد بود، و قدرت مکنده بسیار بالایی به آن بخشیده است. کار کرد این دستگاه نیز کاملا دستی است، که در ادامه با ویژگی های بیشتر این جاروبرقی پرکاربرد آشنا می‌شویم.

جارو برقی تک موتوره دامنی مدل 501d

مشخصات ظاهری جارو برقی تک موتوره دامنی نورآئین تهران

در نظر داشته باشید که جنس شاسی و جنس کلگی جارو برقی تک موتوره دامنی نورآئین تهران، از آهن است. این محصول دارای پایه چرخدار است که به شما عزیزان جهت حمل و جابجایی کمک می‌کند. همچنین به دلیل داشتن سبد فلزی، می‌توانید تمامی لوازم همراه این کالا را به راحتی در این سبد قرار داده و هر موقع لازم بود از آن‌ها استفاده کنید.

برای راحتی هر چه بیشتر خریداران، یک دستگیره مقاوم روی جارو برقی تک موتوره مدل دامنی تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید و نیازی به بلند کردن آن نداشته باشید.

مزایای جارو برقی تک موتوره دامنی مدل 502d

وجود پایه‌ی چرخ دار در این کالا، سبد جهت نگهداری لوازم جاروبرقی ، چرخ های بلبرینگی ، مقاوم ، این جاروبرقی را نسبت به دیگر جاروبرقی های موجود در بازار متمایز می‌سازد ، جنس رنگ بکار رفته در کف این جارو برقی رنگ الکترواستاتیک است و شما هیچ نگرانی از بابت رنگ پریدگی دستگاه نخواهید داشت.

از دیگر مزیت های خرید این جاروبرقی وجود فیوز همراه و دستگیره مقاوم به جهت حمل به سهولت و آسانی شما است. لوازمی که شما به همراه جاروبرقی مدل دامنی شرکت نورآئین تهران دریافت خواهید کرد:

یک عدد برس مخصوص زباله‌های خشک، میل پاک کن، پرده پاک کن، برس پارویی جهت کشیدن و خشک کردن مایعات، ۱عدد لوله تلسکوپی. لازم به ذکر است که طول شلنگ این جاروبرقی ۲.۵متر است و نوع فیلتر نیز دائمی و قابل شستشو است و شما نیازی به تعویض آن ندارید. برخی دیگر از این لوازم که به شما عزیزان بدون هزینه اضافی ارائه می‌شود، عبارت اند از:

  • مبل پاک کن

با استفاده از مبل پاک کنی که با خرید جارو برقی تک موتوره مدل دامنی در اختیارتان قرار می‌گیرد، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، خودتان به تمیز کردن مبلمان اقدام کنید.

  • پرده پاک کن

از دیگر لوازم و متعلقاتی که بعد از خرید این محصول به صورت رایگان ارائه می‌شود، پرده پاک کن است. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این قطعه اضافه بدون هیچ زحمت اضافه‌ای، گرد و غبار نشسته روی پرده‌ها را به سادگی بزدایید.

  • برس پارویی جارو برقی تک موتوره دامنی مدل 501d جهت مکش مایعات

برس پارویی‌ای که همراه این محصول ارائه می‌شود، می‌تواند هنگام جمع آوری مایعات و آب بسیار کار شما را راحت‌تر کند. این برس طوری تعبیه شده است که جذب مایعات را به سرعت انجام می‌دهد.

  • برس مخصوص زباله‌های خشک

علاوه بر اینکه در این جارو برقی‌های سه موتوره، برای جذب و مکش مایعات، برس مخصوصی در نظر گرفته شده؛ جهت جمع آوری زباله‌های خشک هم برسی با فرمت خاص خود طراحی شده که مکش این دو نوع زباله را در این محصول از همدیگر تفکیک می‌کند.

جارو برقی تک موتوره دامنی مدل 501d

گارانتی و خدمات پس از فروش جارو برقی تک موتوره مدل دامنی صنعتی نورآئین تهران

شرکت تولیدی و صنعتی نورآئین تهران آن توانسته با سالها پشتیبانی و تلاش یک پشتیبانی و رسیدگی منحصر به فرد نسب به کالا های عرضه شده‌اش در بازار داشته باشد، به طوری که برای این دستگاه ۱سال گارانتی درنظر گرفته شده است که درصورت بروز هر گونه مشکل سخت می‌توانید به شرکت مراجعه کنید.

به دلیل وجود یک مخزن بزرگ در این جاروبرقی شما می‌توانید آن را در هر مکانی مثل تالارها حسینیه‌ها مساجد اماکن ورزشی اداری تجاری مصارف خانگی مورد استفاده قرار دهید بدون هیچگونه ضعف و خللی در دستگاه.

شما عزیزان می‌توانیدجهت خرید جارو برقی تک موتوره دامنی نورآئین تهران، در هر جا که ساکن هستید، این محصول را خریداری و تحویل بگیرید. در نظر داشته باشید که این محصول دارای خدمات پس از فروش است و به دلیل اینکه تمامی قطعات آن تولید داخل است، می‌توانید به سادگی در صورت خرابی آن را با نمونه سالم جایگزین کنید.

بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها